Sönda..

Jävlar va grejer man har gjort idag & vart över allt =)
Va på dop på morgonen & det var allt fint :) & presenterna tyckte dom jätte mycket om.
Det var ett halsband med en bricka som det står Angel på och brevid det så satt det två stycket rosa hjärtan (på varsin sida av brickan) och sen ett jätte sött smyckeskrin, rosa så klart med två änglar..
Passa perfekt till lilla Fanny när jag såg det i affärn ;)
Sen åkte jag och min kusin Anna och käkade & sen drog vi till Trollhättan.
Tittade i affärer och så, men köpte faktiskt inget alls haha..
Fanns inget direkt man fastna för, det är ju inte varje dag det händer..
Elle aa hitta ett par vita jeans,trasiga stilen men köpte dom inte, vill ha "vanliga" jeans med hål i.
Tycker det är hot..
Sen åkte vi runt lite här i stan & sen hem.
Sen när jag väl kom hem så hade älskling hittat en bil så det va bara att sätta sej i bilen igen & dra till Tidaholm, så nu är han också BMW ägare ;)
& nu har man mumsat tacos och slappar..

Det var min kortfattade dag..




..Mamma Jessica & Leo häller upp vattnet, så sött =)


     ...Här döps Fanny

Kommentarer
Postat av: TC

Va sött =)

2009-03-16 @ 00:52:23
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0