Moooorgon...

Har vart vaken ett tag & har käkat frukost.
Blev ingen morgon promenad idag för jag kände inte för det :S Men kanske tar en promenad lite senare.
Just nu sitter jag och pratar med min syster =)

Låg och fundera förrut på AF (arbetsförmedlingen) att dom är bra kokta i skit dom flesta av dom iallafall, jag menar hur LÄTT är det på en skala och skaffa ett jobb i dagens läge när alla varslar men nej då , sök till allt. Då ska jag söka till läkare haha..
Och dom ska ju finnas för en och hjälpa en men det stämmer ju inte, eftersom att en vän var där en gång när han var arbetslös och då hade dom frågat hur han fixade jobb och han sa som det var att dom inte hade vart till nån nytta, då sa han/hon att det var inte deras jobb att fixa jobb åt han, hallå?!
vad fan finns dom för då?!?
När jag själv var där & skulle skriva in mej så var man tvungen och skriva i sej i datan först så jag gjorde detta men sen förstog jag inte så bra så ja gjorde det ja kunde sen när jag väl gick in dit och sa att jag hade börjat & gjort ganska mycket men det va vissa saker jag inte fatta så bad om hjälp.
Men nej då, det var bara att skriva i allt och ta en ny kölapp.. Vart finns hjälpen när man vill ha den?!
Man blir så lack på dom, och se det där med att man ska flytta om man får ett jobb erbjudande, visst det finns folk som kanske vill flytta men dom som inte vill då?!
Vägrar man så blir man avstängd.. Det är ju helt sjukt..
Tror inte att DOM skulle vilja flytta och lämna sin familj/vänner hur som helst!!
Tycker dom suger!!
Det är vad ja tycker iallafall...

...Sandra






Kommentarer
Postat av: TC

Hahahaha... därför jag inte går te d där skit stället.. skulle bara få utbrottet hahahaha...

2009-03-10 @ 11:08:34
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: TC

Hehe jodå mkt bättre nu men nu e jag arg som ett bi för jag har sovit för länge haha

2009-03-10 @ 20:31:40
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Anonym

å ett sånt paraply vill jag ha

2009-03-13 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0