Gött mos, äcklig körv...

Sitter & kikar på desperata hemmafruar =) Kalas bra är det haha..
Snart blir det sängen, ska åka till Göteborg och leka med min Heffaklump.
Det ska bli riktigt sköjj & få se gamla tanta *haha*
Det va precis inte igår man såg henne..
& så ska jag få pannkakor oxå det är YAMIEE!!
Så bäst ja nannar snart,eftersom man ska upp typ halv 5 :S haha men läääängtar massa =)

..Iallafall idag tog jag mej en promenad på eljusspåret med min kusin =) Det var riktigt gött, sen gjort en massa ärende hit och dit..  Och självklart myst lite med min älskliiiing... Så det va min roliga dag hehe..

Nee, nu vet jag inte va ja ska skriva...

Natti...

//Sandra...

................................... Bite Me...................................................................................


Kommentarer
Postat av: TC

Va i helvete.. vadå gamla tanta?? haha e jag ju inte alls..

2009-03-10 @ 22:25:48
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: TC

Hehe snart e du här =)

2009-03-11 @ 06:49:25
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0