Go Kväll...

Ja då var det redan kväll igen då. Helvete vad tiden springer iväg:S
Men idag har det vart en underbar dag, solsken & ganska varmt, riktigt gött =)
Så man får hoppas att det INTE kommer någon mer snö då blir ja idioti..
Vååååååååååår, We like!

Fikat med Virre idag, smörgåstårta blev det för min del *GÖTT*
Kikade i affärer, 2 faktiskt haha Vero moda och Gina..
Hittade mej ett jätte fint linne & en tunika. Nej, inga kort på det inte..
Så nu är jag hos mamma & pappa. Tog med mej datan hem (säger hem,för kommer alltid & va det)
så mamma kunde få kika haha men det tog ju sin lilla tid, men hon lär sej.
Tog med mej en trådlös mus så de blev lättare men hon släppte musen hit & dit så de fick gå utan haha ;)
Aa mina föräldrar har ingen data, tyckte de räckte att ja kunde ta med mej min imellanåt..
Ringde en telefon försäljare till dom igår, vet inte riktigt va det va om men då sa "snubben" att man kan ju gå ut på internet och kika & pappa sa: Men vi har ingen data.
Snubben blev helt paff & pappa svara:Räcker med att man hör alla andra vilka bekymmer man kan ha med dom så det var inget intressant haha..
Men dom skaffar sej säkert en längre fram eller så håller dom sej utan ;)

BLÄÄÄ imorgon ska man till arbetsförmedlingen igen då, jädra springande..
That´s life..

// Sandra



Kommentarer
Postat av: TC

hahaha den e juuu sååå braaaaaa =P

2009-03-17 @ 19:25:03
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: bella

hej håller me om gött väder=) jag är me i facebook är du? kram bella

2009-03-17 @ 19:53:53
Postat av: TC

Haha nee tycker den var rolig =)

2009-03-17 @ 22:53:29
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0