Bajs..

Japp, då var det Sandras tur & börja blogga =)
Har aldrig gjort detta förrut så nu är den stora frågan hur detta ska gå men det är väl bara att skriva på..
Just nu sitter ja gött i soffan och kikar på 2 ½ män, det är ju riktigt bra.. Skrattar som bara den =)
Kanske ska skriva om min dag?! men jag tänker inte ta den i minsta detalj haha.
Vart hos "Bosse" och fikat (bosse är en gumma) haha och bosse blev bara hennes smeknamn.
Vi fick smörgåstårta (mmm) och daim tårta,det va riktigt gott..
Sen har jag vart ute & gått  i det sköna vädret men nu måste ja tyvärr sluta skriva för min sambo gapa till om att våran katt har bajsat på golvet haha..

SANDRA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jasså e det första gången han gör det el?:P

2009-03-09 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0