*asg*

Ja då blev min kära Heffa glad över att man har börjat blogga haha...
Jag gilla ditt senaste inlägg,det kan jag lova..
Skratta så mycket att jag nästan börja gråta haha så Johan trodde att jag va trött, fatta han inte det roliga?! =)  Eller så har jag & Heffa dålig humor..
Nu har Snuffe tittat fram så nu ligger han brevid mej i soffan på en filt och myser.. sicken söting =)
haha jag fick en kommentar om det var första gången han poopa på hall golvet eller nåt i liknande stil men nej, det har faktiskt inte hänt innan men nån gång ska det la va den första  =)





                     .. ..Theres rockar



Kommentarer
Postat av: TC

Hahaha aa det va fan nog mitt bästa inlägg =P du får ta & lägga ut kort på kissen =)

2009-03-10 @ 00:03:23
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0