Lääängtar..

Torsdag idag då, en dag närmare Lördag då det ska ses på fast and the furious 4 i GBG =)
Ska bli så jävla kul hehe, vi blir 13 pers som åker och tittar på den..

Aa, skrev aldrig igår ju... Attans slavrigt..
Jag och Elin gick fram på stan i det sköna vädret och kikade, gick även till Momo farm och tog en burgare ;)
Sen när jag väl va hemma ringer Jenny så då va det bara att dra fram igen, tog en fika och blega runt =)
Va allt nice..
Sen va ja å Elin på gympa hehe, skratta som vanligt.
Så svårt imellan åt och hänga med dom dära rörelserna men det är fan stört sköjjj..

Sen längtar jag tills måndag *wiiiii*
Då begär jag med till Karlstad (där solen alltid skiner) och hälsa på min syrra, va ett jävla bra tag sen man sågs.

Så det finns endel att lääängta till

Hade förjävligt =)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0